کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست
نوشته شده توسط : خانم دکتر شفیع زاده

کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

 

کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن

 

خب همه میدانید که فریمن، محصولات مراقبت از پوست شگفت انگیزی دارد و من بارها محصولات آنرا تست کرده ام و در مجموع همه آنها را دوست داشتم! بنابراین دوباره یکی دیگر از محصولات فریمن و اینبار پاک کننده و تسکین دهنده صورت آنرا انتخاب کردم. ترکیب ماست و کیوی برای من خیلی جالب بود، به نظر میاید باید خیلی آرامش بخش باشد درسته؟! بریم ببینیم روی پوست من جواب داده یا نه!

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

توضیحات محصول

این محصول، یک مرطوب کننده فوق العاده پوست است! این پاک کننده خمیری با تکه های ترد و خنک کیوی و ماست غیرلبنی، چربی های اضافه و آلودگیها را بدون خشک کردن پوست، از سطح آن پاکسازی می نماید. بسیار مناسب برای پوستهای خشک تا نرمال است.

روش مصرف

مقداری از آنرا به آرامی روی پوست مرطوب ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه با آب گرم آبکشی نمایید. صبح و شب از آن استفاده کنید.

کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن

عناصر تشکیل دهنده

کیوی، ماست، آلوورا، روغن های معدنی، ویتامین E

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

تجربه من در استفاده از کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن

محصولات فریمن بخاطر پر زرق و برق بودنشان، در قفسه خیلی به چشم می آیند. من این محصول را در نگاه اول بخاطر بسته بندی دوست داشتنی و ترکیب جالبش انتخاب کردم. این محصول داخل یک تیوب وارونه با رنگ سبز روشن و درب شفاف است که خیلی زیبا به نظر می آید. روی تیوب، تصویر کیوی تازه و ماست همراه با دستورالعمل استفاده از محصول درج شده است. تیوب آن تقریبا بزرگ است بنابراین به راحتی نمی توان آنرا اینور آنور برد. رنگ این محصول نیز سبز روشن است که خیلی با طراوت به نظر می رسد. غلطت آن متوسط است نه خیلی شل و نه خیلی سفت است! من این درجه از غلظت را خیلی دوست دارم چون معمولا تمیزکننده خیلی شل هستند و استفاده اندازه از آنها آسان نیست.

این تمیز کننده در واقعا مانند ماست به نظر میرسد و هنگام استفاده هیچ کفی ایجاد نمی کند. فوق العاده نرم و ملایم روی پوست می نشیند و انگار دارید صورتتان را با ماست معطر می شویید. این محصول می تواند برای ماساژ صورت استفاده شود تا باعث افزایش گردش خون و درخشندگی پوست صورت شود. این محصول بدون اینکه باعث ایجاد سوزش و تحریک پوست شود به آرامی آنرا پاک می کند. این تمیزکننده واقعا لطیفترین و ملایم ترین تمیزکننده ای بود که تابحال من استفاده کرده بودم. همانطور که گفتم، شبیه به محصولاتی است که برای ماساژ صورت استفاده می شوند. همچنین عطر خوب و ملایم کیوی دارد که یادآور تازگی و نشاط است. استفاده از این محصول در صبح، کاملا شما را سرحال می کند.

با اینحال من فقط شبها از آن استفاده می کنم چون احساس میکنم با اینکار آبرسانی به پوستم بیشتر می شود و احساس خوبی پیدا میکنم. همچنین این محصول باعث درخشان و نرمتر شدن پوست من شد اما بعد از استفاده اطراف لبها همچنان خشک باقی می ماند. بنابراین اگر شما پوست شما از نوع پوستهای خشک است ممکن است بعد از استفاده در اطراف لبها احساس خشکی کنید. این محصول همه چربیهای اضافه و آلودگیها را از سطح پوست من پاک کرد و باعث درخشندگی آن شد. بیشتر تمیزکننده نمی توانند چنین درخشندگی ای در پوست ایجاد کنند. در نهایت به نظر من این محصول برای پوستهای نرمال تا چرب خوب است اما برای پوستهای خشک پیشنهاد نمی شود.

کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن

نکات قوت کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن

  • تمیزکننده ای فوق العاده برای پوستهای نرمال، چرب و حساس
  • بسته بندی زیبا و هیجان انگیز که آدم را واقعا یاد کیوی های تازه و آبدار می اندازد
  • حجم نسبتا زیاد محصول
  • عطر خوب و ملایم کیوی و ماست
  • غلظت فوق العاده خوب که نه شل است نه سفت، کف نمی کند و خیلی نرم است
  • تمیزکننده پوست صورت بدون آنکه باعث ایجاد سوزش یا تحریک آن شود
  • پاکسازی کننده کلیه چربیهای اضافه و آلودگیها از سطح پوست و ایجاد درخشندگی خوب
  • پوست من را نرم و درخشان کرد انگار آنرا با ماست ماساژ داده باشم
  • آبرسانی خوب به پوست

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

نکات ضعف کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن

  • اطراف لبهای من نسبتا خشک است و این محصول خشکی آنرا بیشتر کرد
  • برخی افراد ممکن است از تمیزکننده های خیلی ملایم خوششان نیاید
  • برای منافذ پوست کاری نمی کند!

آیا من خرید کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن را پیشنهاد میکنم؟

بله، این محصول را مخصوصا به کسانی که پوست حساس دارند پیشنهاد میکنم. این محصول، ملایم ترین تمیزکننده ای بود که تابحال استفاده کرده ام و خیلی آرامش دهنده پوست است. درخشندگی ای که به پوست صورتم داد را خیلی دوست داشتم.

رتبه این محصول در IMBB

رتبه 4 از 5

کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست فریمن

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973




:: برچسب‌ها: ماسک , فریمن , فری من , زغال , شکر , ماسک صورت , ماسک صورت زغال و شکر سیاه , فری من , freeman , mask , masc , ماسک , صورت , دریایی , دریای , جوش , لکه , پیس , ضخیم , بازسازی , بهینه , ضعف , قوت , فریمن , تجربهماسک صورت , عناصر , تشکیل , توضیحات , محصول , جوش سیاه , کانی , ضد , استرس , سرسیاه , 175 میل , بازساری , سطح , پوست , روزنه , ریزش , ضعیف , حاوی , فرموله , خاویار , موثر , ماده , حجم , 1000 , مناسب , میل , ایتالیا , فنتسی , وز , وز مو , صاف , صاف کننده , کراتین , کودکان , مخصوص , مسافرتی , پکیج , شامپو , موس , ویتال , اسپتنیا , ایتالیا , بدن , گیاهی , موسویتال , شکلات , ویتامین , e , میل , 7510 , کیوی , ماست , ولیعصر , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: